Renovace zadní nápravy Peugeot 106
Model Peugeot 106, vyráběn v letech 1991 až 2003, byl nejmenším modelem tohoto francouzského výrobce. Standardně osazován motory o obsahu 1,0 - 1,1 benzín a 1,4 - 1,6 diesel. Peugeot 106 stejně jako jiná francouzská vozidla, má zadní zavěšení řešeno pomocí torzní tyče. Tento typ zavěšení se vyznačuje mimořádným jízdním komfortem. Kromě toho je zde i značná nevýhoda, a to nízká odolnost proti poškození a nízká trvanlivost. Životnost Peugeotu 106 lze prodloužit pravidelnou výměnou jehelních ložisek za předpokladu, že na tuto "drobnost" nezapomínáme. Pokud k tomuto nedojde a ložiska nejsou kontrolována s největší pravděpodobností dojde k poškození, po té přichází na řadu renovace zadní nápravy Peugeot 106. Zadní náprava Peugeot 106 lze snadno a rychle demontovat, je však nutné se obrátit na odbornou firmu, protože jen profesionální opravy zaručí 100% výkon srovnatelný s novým zadním odpružením. Často není zcela jasné jak hodně je zadní náprava Peugeot 106 opotřebena, proto doporučujeme demontáž v autorizované dílně a dále pak poškozený díl odeslat naší společnosti. Je-li zadní náprava vhodné k renovaci, odešleme ji opravenou zpět do dílny, v opačném případě vám nabídneme hotové repasované zadní nápravy Peugeot 106.
CHARAKTERISTICKÉ PŘÍZNAKY POŠKOZENÍ ZADNÍ NÁPRAVY
Denní používání vozidla na typických českých cestách je častou příčinou poškození zadní nápravy Peugeot 106. Zhruba po 70 tisících ujetých kilometrech bychom měli věnovat pozornost stavu vozidla, protože se razantně zvyšuje možnost rychlé opotřebení.
Mezi charakteristické příznaky patří:
- Vrčení a klepání slyšitelné ze zadní strany vozu
- Klepání podobné jako při poškození tlumičů
- Výrazná odchylka zadních kol od vertikály - zadní náprava potřebuje okamžitou renovaci
Počáteční zhoršení stavu zadní nápravy je pro řidiče nepostřehnutelné, protože zkorodování kolíků a ložisek začíná od středu zavěšení. Je také třeba připomenout, že Peugeot 106 má dvě verze zadního odpružení: 1. podélné rameno + reakční tyč a podélné rameno + torzní tyč byly v první. Je nutno poznamenat, že nekvalifikovaný a neodborný zásah mohou v způsobit trvalé poškození zadní nápravy. Svěřte tedy svůj vůz do roukou profesionálů. Více se také můžete dočíst v našem blogu zde
Technologický postup Renovace zadní nápravy Peugeot 106:
- demontáž ramene pomocí speciálních hydraulickými pák
- demontáž základu zadního zavěšení
- čištění zkorodovaných dílů
- renovace ramene, je-li to možné.
- aplikace antikorozního nátěru
- instalace čepů
- kompletace ložisek
- kompletace základu zadní nápravy nosníku
- kontrola axiální geometrie
- montáž torzních tyčí
Pokud máte zájem o naši nabídku, neváhejte nás kontaktovat telefonicky, nebo prostřednictvím emailu. Naší prioritou je zajistit plnou bezpečnost na silnici. Za tímto účelem je každa zadní náprava Peugeot 106 podrobena podrobné kontrole. Díky zkušenostem a kvalitním dílům můžeme poskytnout tříletou záruku bez limitu ujetých kilometrů.
CENÍK RENOVACE ZADNÍ NÁPRAVY PEUGEOT 106
# | Typ | ABS | Stab. | Šrouby | CZK1* | CZK2* |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Bubny | Ano | Ne | 4 | 4700 | 5700 |
2 | Bubny | Ne | Ano | 3 | 4700 | 5700 |
3 | Bubny | Ne | Ano | 4 | 4700 | 5700 |
4 | Bubny | Ne | Ne | 3 | 4700 | 5700 |
5 | Bubny | Ne | Ne | 4 | 4700 | 5700 |
6 | Disky | Ano | Ano | VTS/GTI | 4700 | 5700 |
7 | Disky | Ne | Ano | VTS/GTI | 4700 | 5700 |
CZK1* je cena platná při vrácení staré nápravy protihodnotou.
CZK2* je cena je bez možnosti vrácení staré nápravy protihodnotou.(Pokud se vám v tabulce nezobrazuje cena CZK2, přepněte prosím do horizontálního režimu.)
K ceně je nutno také připočíst dopravu 1000 CZK. Pokud si nápravu vyzvednete v našem skladě, náklady na dopravu činí 0 CZK.
Zadní nápravu Peugeot 106 si také můžete pořídit v našem eshopu