Renovace zadní nápravy Citroen Saxo
Saxo byl vyráběný především ve Francii v letech 1996 až 2003. Velice oblíbený automobil mnohých automobilových nadšenců nejen ve své domovině, ale také i v České republice. Postupem času byl Saxo doplněn o deformační zóny a airbagy, měl tedy poměrně slušnou úroveň zabezpečení na svou kategorii. Citroën Saxo, stejně jako i jiná francouzská vozidla této třídy, byl vybaven zadní nápravou. Zadní odpružení bylo jeho velkou výhodou, která se vyznačovala výjimečným jízdním komfortem, pro mnohé řidiče se toto však může stát noční můrou. Zdrojem problémů jsou jehlová ložiska, která nemají velkou výdrž což následně vede k postupnému poškození zadní nápravy. V tomto případě je nutné provést renovace zadní nápravy Citroen Saxo. Pro naše klienty jsme připravili speciální nabídku na zadní nápravy se 3letou zárukou, bez omezení počtu ujetých kilometrů, za velice atraktivní ceny, které naleznete na našem eshopu.
NA CO SE ZAMĚŘIT BĚHEM JÍZDY
Jak jsme se již zmínili dříve, kritický komponent zadní nápravy Citroen Saxo jsou jehlová ložiska. Jestliže jasně slyšíte vrzání a skřípání vycházející ze zadní části vozidla, s velkou pravděpodobností se jedná o oslabení dílů v důsledku koroze a musí být provedena renovace zadní nápravy. Nezapomeňte, že toto nejsou jediné známky poškození zadního nápravy. Mezi další příznaky patří:
- můžete slyšet ostré zvuky podobné pípání
- při zatáčení zejména v zadní části vozu zvuky připomínající "výstřely"
- vyklenutí kol dovnitř v horní části naznačují prověšení závěsných ramen - což má za následek špatné ovládání vozidla a nerovnoměrné opotřebení kol
- pocit "tvrdého vozu", což znamená, že jsou jehlová ložiska poškozena
- dření kola o podběh vozu při jízdě - extrémní případ, který je způsoben
- poškozením torzní tyče a ložisek, může vést k nebezpečným nehodám!
Více se také můžete dočíst v našem blogu zde
Postup renovace zadní nápravy Citroen Saxo
Nabízíme příznivé podmínky spolupráce jak pro autoservisy, tak pro individuální klientelu, která se specializuje na opravy francouzských vozidel.
Proces opravy se provádí na specialní lince a skládá se z:
- Vyčištění nápravy pískováním
- Demontáž ramena zadní nápravy
- Demontáž čepů pomocí hydraulických stahováků
- Renovace ramene a montážních otvorů
- Nátěr antikorozním nátěrem
- Montáž ložisek
- Montáž čepů
- Kompletace nápravy
- Geometrie
- Montáž torzních tyčí
Výsledkem renovace zadní nápravy Citroen Saxo je obnova zásadního dílu a také bezpečnosti a komfortu jízdy. Renovovaný díl je stejný jako původní díl.
CENÍK RENOVACE ZADNÍ NÁPRAVA CITROEN SAXO
# | Typ | ABS | Stab. | Šrouby | CZK1* | CZK2* |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Bubny | Ano | Ne | 4 | 4700 | 5700 |
2 | Bubny | Ne | Ano | 3 | 4700 | 5700 |
3 | Bubny | Ne | Ano | 4 | 4700 | 5700 |
4 | Bubny | Ne | Ne | 3 | 4700 | 5700 |
5 | Bubny | Ne | Ne | 4 | 4700 | 5700 |
6 | Disky | Ano | Ano | VTS/GTI | 4700 | 5700 |
7 | Disky | Ne | Ano | VTS/GTI | 4700 | 5700 |
CZK1* je cena platná při vrácení staré nápravy protihodnotou.
CZK2* je cena je bez možnosti vrácení staré nápravy protihodnotou.(Pokud se vám v tabulce nezobrazuje cena CZK2, přepněte prosím do horizontálního režimu.)
K ceně je nutno také připočíst dopravu 1000 CZK. Pokud si nápravu vyzvednete v našem skladě, náklady na dopravu činí 0 CZK.
Zadní nápravu Citroen Saxo si také můžete pořídit v našem eshopu